3de stage week! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Rolf Wildemans - WaarBenJij.nu 3de stage week! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Rolf Wildemans - WaarBenJij.nu

3de stage week!

Door: Rolf Wildemans

Blijf op de hoogte en volg Rolf

03 Maart 2018 | Spanje, Alicante

Hola!

Ik heb weer een weekje avonddiensten erop zitten! De tijd vliegt als ik nu al kijk dat ik hier nu al een maand ben.

Deze week was echt leuk op mijn stage, leuke collega, ik begrijp ze meer, en ik weet wat er gedaan moet en kan worden dus ik kan bezig blijven. Deze week mocht ik een moment mee met de verpleegkundige van de instelling, ik mocht van haar onder het zicht van haar drie vrouwen eenmalig katheteriseren. omdat ik dit op mijn opleiding heb gehad zowel theorie als praktijk en ook tijdens de campus dit heb behandelt en geoefend heb vond ik mezelf hier bekwaam voor om dit uit te voeren. Dit ging super goed en vond het zelf echt heel leuk om te doen!
De bewoners begin ik ook beter te kennen, en de bewoners mij ook, ik kreeg van een mevrouw geld in me hand geschoven maar omdat ik weet wat voor gevolgen dit zou kunnen hebben en dat ik het zelf niet wilde het absoluut niet aangenomen.

Deze week was het hier iets minder mooi weer best bewolkt en af en toe wat regen maar de temperatuur niet onder de 15 graden (in tegenstelling tot de temperatuur nu in Nederland). Ik heb in de ochtenden wat gewerkt aan me opdrachten en aan school, ook heb ik als de zon scheen lekker bij de zee gezeten in het zonnetje.

ik zal wat foto's van de stad plaatsen die ik gemaakt heb!

Adios!


  • 03 Maart 2018 - 22:30

    Betty:

    Fijn te horen dat je het zo leuk hebt gehad

  • 03 Maart 2018 - 22:57

    José:

    Hoi Rolf,

    Leuk om je te volgen zo.
    Wat fijn voor je dat je al meer handelingen mag verrichten waar je je bekwaam voor voelt.
    En de temperatuur is daar altijd nog beter dan bij ons.
    Hier was er vannacht wat sneeuw gevallen maar die is inmiddels alweer weg.
    Nou werk ze de aankomende week en we zien wel weer een verslagje verschijnen.

    Groetjes José

  • 04 Maart 2018 - 19:22

    Karin :

    Ha die Rolf.. Ja wat gaat de tijd hard he ,maar leuk om iedere keer zo je belevingen te kunnen volgen en dat je het goed naar je zin hebt!!
    Nog een paar weekjes en dan gezellig met paps en mams op stap!!
    Veel werkplezier nog en suc6 met je verdere stage!!
    Groeten van ons uit een koud Brakel brrr.

  • 05 Maart 2018 - 08:34

    Berry TK:

    Hoi Rolf,
    'still going strong' zo klinkt je bijdrage me! Het gaat goed, je leert en je hebt er plezier in.. dus: ga zo door!
    gr
    Berry TK

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Rolf

Buitenlandse Stage blog in Spanje, Alicante

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 6239

Voorgaande reizen:

31 Januari 2018 - 30 April 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: