Het is begonnen! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Rolf Wildemans - WaarBenJij.nu Het is begonnen! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Rolf Wildemans - WaarBenJij.nu

Het is begonnen!

Door: Rolf Wildemans

Blijf op de hoogte en volg Rolf

01 Februari 2018 | Spanje, Alicante

Hoi Hoi,

Het is nu allemaal echt begonnen hoor! Ik zit in Spanje. De vlucht Vannuit Dusseldorf Weeze was heel goed en snel gegaan.

Gisteren ben ik samen met een klasgenoot in Spanje aangekomen, We werden opgehaald vanaf het vliegveld in Alicante om naar ons appartement voor de komende 3 maandjes te gaan.

Echt waanzinnig om dan echt in Spanje te zijn en gelukkig scheen toen we aankwamen al lekker het zonnetje! We verblijven midden in de stad Alicante in een echt wel luxe appartement met uitzicht vanaf het balkon op de winkel straat. tegenover zit de supermarkt en naast ons zit een Zara dus dat gaat wel goed komen.

de afgelopen dag hebben we het rustig aan gedaan, we hebben boodschappen gedaan, koffer rustig uitgepakt, lekker door de stad gelopen en er wat gedronken, bij de zee geweest, en vanmorgen de ochtend sportief gestart om even te gaan hardlopen.

Zondag gaat de campus week beginnen op de Universiteit van Alicante, daar verblijven we 4 dagen met de hele groep die deze periode hier is. Met de Campus week krijgen we lessen Spaans (dit is zeker niet onverstandig, toen ik vandaag in de stad een cola bestelde kreeg ik een bier) en verpleegtechnische handelingen. Na de campus week gaat het dus echt beginnen om stage te gaan lopen in een echt Spaans verpleeghuis! Ik ben heel benieuwd!

Tot nu toe is het weer hier echt heel fijn, rond de 18 graden en een lekker zonnetje. dus dat is al wel de korte mouwen aan met toch een dun jasje soms buiten.

voor nu ga ik het hierbij laten en volgende week met of na de campus zal ik weer wat gaan schrijven!

Tot dan!

Gerrie:

Super leuk rolf

• 01 Februari 2018 - 17:35

Betty:

Het word nu echt succes en spaans is altijd makkelijk anders bestel voortaan maar water

• 01 Februari 2018 - 17:50

Karin Bambacht:

Wat super om te horen dat de start al goed is gegaan en wat leuk om je zo te kunnen volgen!!
    Suc6 op de campus en nu al benieuwd naar je volgend verhaa

• 01 Februari 2018 - 17:59

José Ten Hagen:

Wat fijn dat de start al goed is. Wat een super ervaring zal dit zijn. Suc6 met alles en kei leuk om zo iets van je te horen!

• 01 Februari 2018 - 18:20

Sandy:

• 01 Februari 2018 - 18:34

Sandy:

Mijn vorige verslag is erg leeg :-)
    haha geweldig je spaans, bijna hetzelfde joh bier of cola.
    Wat leuk dat het appartement zo luxe is en een mooie ligging heeft, dat gaat wel lukken de komende maanden daar.
    Heel veel plezier op de campus!

Adios enfermera

• 01 Februari 2018 - 21:10

Gerla Van Vugt:

Nou leuk om te lezen! Heel veel succes namens Berry en mij van het KW1C

• 02 Februari 2018 - 00:09

José:

Hoi Rolf,

wat leuk dat we je zo kunnen volgen.
    cola is cola
    bier is cerveza in het spaans dus het begin is er haha.
    Wel fijn dat je een mooi apartement heb met een mooie ligging.
    Veel succes op de campus en het verpleeghuis.

Groetjes José